Åland

Idag åker vi till Åland, ska bli kul :) Det tråkiga är bara att man måste packa med sig så mycket saker och jag hatar verkligen att packa, det är det värsta som finns.

Igår var jag och mamma in till stan och shoppade lite och så bjöd hon mig på mat och bio, hon är snäll hon min mamma :) Vi såg på The Proposal, hyffsat bra var den men jag hade nog förväntat mig lite mer. Hon som satt bakom mig tyckte iaf det var väldigt rolig. Hon var helt hysterisk! Vid ett tillfälle skrattade hon så mycket att hon stampade i golvet, herregud.

Nu ska jag göra mig iordning så att min lilla pappa inte får ett tokspel när han kommer och det visar sig att jag inte är klar.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0