Carro

Idag ska jag åka till Örebro och hälsa på Carro, ska bli kul. Måste bara finna ork att ställa mig i duschen, och just det är alltid så svårt för mig. Tror inte att det är just duschandet som gör att jag aldrig orkar, det är allt som kommer efter, föna håret, platta håret, sminka sig. Jag har tänkt på det att gud vad skönt det skulle vara om man var kille! Dom har det så mycket bättre dom jävlarna.

Ikväll så ska jag och mamma titta på en lägenhet, spännande :) Hoppas den är bra så jag kan flytta snart, får panik snart. Mitt rum ser förjävligt ut men jag har haft som ursäkt att om jag ändå ska flytta snart så är det ju ändå bara onödigt att städa här. Haha inte den bästa ursäkten precis :)

Efter att jag tittat på lägenheten ska jag umgås med min vän Anna :) Jag har en fullspäckad dag jag, så kanske ska ta och duscha nu.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0