Favoritpojken

Sitter hemma hos pappa, fast han är inte hemma. Varken han eller farmor  är hemma så är helt själv på gården. Är hundvakt åt min lilla Teddybjörn. Hade helst haft nån mer med mig men ingen som kunde, hatar att vara helt själv här ute är ju så rädd av mig. Men Teddy får väl skydda mig om det skulle vara nått, han är snäll i vanliga fall men har ju sett exempel på hur arg han kan bli på nån som skrämmer mig. Rätt så otroligt att han känner av det utan att jag säger nått. Mötte ju några när som jag inte tyckte om för några år sen när vi var ute och gick. Direkt så reste han ragg och ställde sig framför mig och skällde som en galning. Så kan nog känna mig rätt säker ändå :)



Min "lilla" bebis.

 
Igår var jag in med Emil, Fredde och Magnus till Marieberg :)  Dom är roliga dom, man har inte tråkigt  en sekund det är ett som är säkert iaf. Handlade lite grejer på Ikea, var bra att ha med mig killarna för då fick ju dom bära det tunga ;)

Imorgon ska jag jobba sen åka upp till hytta och mysa med Daniela och Vendela :) Sen på lördag blir det parkfeeeeest, skit kul :)

Nu ska jag krama lite på min lilla bebis :)


//  Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0