Inflyttningsfest

Fest hos Calle igår, slutet på kvällen var obehagligt bekant så jävla trött på det här.. Håkan var snäll och stöttade, Rydan med, det finns en del iaf.. Jag och Håkan satt och pratade till kl 6 på morgonen så när jag skulle gå hem hade det hunnit blivit ljust och jag var väldigt trött kan jag lova. Men det var faktiskt väldigt trevligt att sitta och prata.

Imorse vaknade jag tidigare än väntat, pratade med Daniela innan jag somnade om och sov en tag till, var behövligt men sov så illa :S Så mycket tankar.

Ikväll blir det inflyttningsfest hos Carro och Kristin följt av Frimis. Ska ha kul ikväll, tänka på nått annat och bara omge mig med trevliga människor. Kommer väl bli ett snack med Carro om allt som vanligt, kan behövas. Vi förstår varann så bra, ska verkligen ta vara på henne, sånna vänner växer definitivt inte på träd. Anna Bergdahl skulle nog dit också, kul och träffa henne det var ju ett tag sen.

Nu ska jag ta mig nått att äta så inte kvällen slutar allt för illa.



// En mindre glad och illamående Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0