Lägenhet

Ja det verkar som att jag kommer flytta till en lägenhet inom en snar framtid :) Dom ringde idag och sa att tapeterna skulle fixas och jag skulle få helt nya vitvaror, skit bra. Längtar verkligen ska bli jätte skönt att flytta.

Igår var jag med Johanna på jobbet igen, går ju med henne för att lära mig det man ska kunna som fruktansvarig, det som ska bli mitt framtida jobb. Haha vad seriöst det låter, "Fruktansvarig" :P Iaf så var jag med henne halva dagen sen jobbade jag åt Malin N resten av dagen så jag och Johanna stängde ihop. Efter stängning så drog ja hem och åt lite sen kom Anna hit så tog vi en liten promenad innan vi slutligen cyklade hem till Anna och käkade dipp och grönsaker och tittade på tv. Kollade på Big Brother från 2003, haha så roligt.

Idag ska jag plocka lite här hemma och sen i eftermiddag blir det att jobba. Så kanske ska sätta igång nu.

Ha det bra!

"Vad skulle jag annars dricka? Vatten?! Hahahahaha!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0