New face, stone face

Jaha då har ännu en helg passerat och det är måndag igen. Dock var den här helgen mycket annorlunda än andra helger, den innehöll ju ett avsked av mina allra bästa vänner. Buhu..

Sov hos Daniela, fredag till lördag. På lördagen drog vi in till Nora och gick på marken, trevligt men är inte så mycket för folksamlingar blir så jävla lätt irriterad på folk. Sen på kvällen blev det en avskedsförfest i Danielas poolhus med en massa trevligt folk :) Gav min present till Emma och Daniela, det var en bok med en massa foton på oss som jag hade beställt, tror dom vart glada för den. Jag fick också en present :) Det var ett jätte fint armband, som jag vet att jag kommer ha på mig jämt och tänka på dom :) Sen drog vi till Linde för parkfest på hotellet, svin kul var det. Men sen mot slutet, jaaa... vill inte ens tänka på det. Men det gör man ju iaf hela tiden. Daniela tröstade och stöttade såklart, var så ledsen för att dom skulle flytta. Var tungt att behöva säga hej då och sätta sig i bilen och åka hem.. Nu är dom nere i Malmö, pratade med Daniela nu på kvällen. Känns så konstigt, men man får väl vänja sig. Har iaf bestämt att jag ska göra en sak som jag har tänkt på länge :P Berättade det för Emma och Daniela i lördags och nu har jag bestämt mig! Ju mer jag tänker på det ju mer vill jag det, men än så länger är det lite av en hemlis ;)

Idag har jag jobbat, stressigt har det varit som bara den och så har jag dessutom gått och blivit sjuk. Hostar och snorar som en idiot. Men sen fick jag beröm av min chef för mitt snygga upplägg av den nya svampen, yes! Att man kan bli så glad för det lilla :)

Nu ska jag gå och snyta mig och hoppa ner i sängen, imorgon är jag ledig så då ska jag ligga hemma och kurera mig.

God natt!

p.s på lördag är det fest hos Jocke med Energikällan folket, då är det klackarna i taket som gäller och inget annat! d.s


// En snorig Frida.

Kommentarer
Postat av: amanda.

det bästa med jobbet var vell att jag och linus kom in och förgyllde din dag? :D

2009-08-31 @ 23:45:01
URL: http://fisgris.blogg.se/
Postat av: Frida

haha okej jag får väl erkänna att det var det :) jag fick ju skratta iaf, alexander/håkan :D

2009-08-31 @ 23:48:23
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0