Nordman

I måndags var jag till doktorn i Frövi. En stor fet tumme ner för personalen på Frövi vårdcentral!  Inte det minsta trevliga och alla som satt och väntade i väntrummet kunde sitta och lyssna och få reda på vad det var för fel på alla som gick in och blev undersökte för dom brydde sig inte om att stänga dörren. Nej så dit vill jag inte gå nå mer. Fick iaf reda på jag inte hade streptokocker (vet inte hur det stavas) var bara ett vanligt virus, skönt det iaf för nu känner jag mig ju bättre :)

Igår åkte jag, Malin och Anna P in till Örebro, trevligt. Åt på La Baguette, första gången på typ en vecka jag åt ordentligt så min mage fick spatt. Fick världens magknip, inte kul alls. När vi kom hem så var det bara att vända i princip. Jag och Anna åkte hem till henne och kollade kläder sen åkte vi med Calle in till Örebro igen för Anna skulle köpa dator. Det vart en söt lite rosa :) Sen handlade jag och Calle på systemet, lilla Anna fick sitta kvar ute i bilen :P När vi kom hem åkte vi och köpte pizza och degade framför tvn hos Anna resten av kvällen. Det var en bra dag med andra ord! :)






 




Idag har jag jobbat, 10-16. Satt i kassan hela tiden, riktigt jobbigt men tiden går rätt så fort då. Nu ska jag försöka hitta ork till att börja göra mig iordning. Ikväll blir det nämligen utgång i Arboga med Anna, Becca, Malin, Gustav och Fredrik. Kommer nog bli kul :) Nordman skulle spela, det gjorde han förra året med när vi var där. Är väl inte största fanet av han precis men kan ju vara kul ändå.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!

Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0