Nyklippt och nyfärgad

Har varit och fått håret klippt och färgat, skööönt! Så nu sitter jag här med guldiga lockar, hihi :) Mamma ringde och hörde om lägenhet, finns tydligen en större etta bredvid den jag vill ha så hoppas vi får komma och titta på den idag :) För nu vill jag verkligen flytta! Ska bli så skönt, fast kommer nog känna mig lite ensam. Men Anna tyckte Becca kunde flytta också till samma hus så vi skulle bo väggivägg, det tycker jag låter som en bra idé :)

Igår så sov Emma här, myyyys :) Dock var det inte så mysigt att vakna med hennes såriga tå mitt framför näsan, men det är ju smällar man får ta ;) Sen på kvällen kom Anna hit, då bjöd jag henne på tacotårta sen hade mamma gjort blåbärspaj som vi åt när vi tittade på film :) Vi såg Marley & jag, riktigt sorlig var den vi grät vill jag lova. Usch vill inte tänka hur jag kommer reagera när min lilla Teddybebis kommer dö :(

Imorgon bär det av till Åland! Inte lite kul det ska bli :D Det är jag, Becca, Emma (syster), Jenna (kusin, Beccas lillasyster), pappa och Jussi (Jennas pappa) som ska åka. Haha undra hur det kommer gå ;) Jag och Becca ska iaf handla en massa i taxfreen, det har vi redan kollat upp :) Vi ska åka med Cinderella, det är ju den båten som är med i tv-serien Färjan så jag hoppas för guds skull att dom inte filmar!

Nu ska jag kila och hämta posten, måste se hur mycket jag får i lön ;)

Kraaaaam på dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0