Skor

Idag var jag in till Örebro och träffade Carro, Kristin och Sabina. Det var väldigt trevligt, jag har aldrig umgåtts med dom så förut, är bara när man festar och så. Vi gick på stan och handlade och käkade lunch på Java. Jag köpte mig ett par skit snygga skor, fanns bara tre par kvar så alla kommer väl ha såna ;) Fick se Kristin och Carros lägenhet, den var väldigt stor och fin men väldigt varm var den. Ser fram emot inflyttningsfesten på lördag men hoppas det inte är lika varmt då :)

Sen racade jag hem för att titta på lägenheten, den var väldigt mysig. Den hade en stor hall med ett takfönster, rätt så coolt. Där skulle jag kunna stå och fixa mig, haha kom på at jag kunde sätta upp en massa speglar så det vart som ett provrum :P Den var nyrustad i höstas men han som bott där innan hadee förstört den rätt mycket så hoppas dom kan fixa det. Är bra sugen på den alltså :) Tapeten i köket var iaf jätte härlig :)

Imorgon blir det att jobba 10-20.30 sen kanske träffa Anna, vart ju inte det idag.

Nu ska jag gå och lägga mig.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0