Söndag

Sitter och tittar på Privileged men det är reklam för tillfället så jag tänkte att jag kunde passa på att blogga lite. Ja igår var det inflyttningsfest hemma hos Carro och Kristin, riktigt trevligt var det. Var en lugn kväll, lite svårt att släpp loss när man fortf kände av gårdagens festande. Sen är det ju alltid lite osäkert att dricka sig full när inte humöret är på topp, det kan gå rätt illa. Men jag tog det lugnt, inga tårar bara skratt :) Som sagt så var det lugnt, vart en massa prat med olika människor med djupa samtal om föräldrar, skilsmässor, killar, kompisar och allt annat som kan vara jobbigt här i livet. Har upptäckt att vissa människor, även fast man inte känner dem så väl så kan man ha så mycket att utbyta med varndra och det är skönt att ibland få en objektiv synpunkt på saker och ting, Nån som inte känner personen/personerna i fråga.

Sen vart det utgång på Frimis, vi kom in VIP, såååå skönt slippa stå i den där förbannade kön. När jag väl kommer in känner jag hur trött jag är. Men är bestämd på att nu ska jag fan ha roligt. Och kul det var det, tills jag började kolla på klockan varannan minut och önskade att den skulle bli två så jag fick åka hem. Så jag och Tessan gick till baren och tog oss varsitt glas vatten (har väl aldrig hänt att jag druckit vatten på krogen??). Sen gick vi ut och satte oss, hon kände precis som jag så när hon sa att det var okej att åka hem innan ett så tänkte jag att då gör jag det. Anna skulle ju hämta mig och så skulle hon dessutom upp och jobba så då var det ju inte så illa att jag åkte hem tidigare. Fick även käka på Max, första gången för mig. Riktigt gott var det, så det får bli oftare :)




Vänner man kan lita på.. :)


Skulle ha träffat Anna idag efter hon slutat jobba men det var tydligen mycket så det vart inte så. Istället sitter jag här ensam, varken mamma eller Emma är hemma, skit tråkigt. Känner verkligen inte för att vara ensam, men men. Nu ska jag fortsätta titta på tv.



// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0