Söndag

Igår var Becca här en stund på kvällen, var skönt att slippa vara själv. Kunde nästan börja grina igår när mamma och åkte för att jag inte ville vara själv. Becca känner sig också dålig så det gjorde inte så mycket att jag inte mådde bra. Vi låg bara i soffan och tittade på film.

Känner alltid på kvällarna att jag mår bättre, men på morgonen är det lika illa igen. Och så var det även idag :( Blir så less vill ju bli frisk nu. Men nu känns det faktiskt som att det kanske kan bli det, man kan ju alltid hoppas. Annars får jag väl gå till doktorn och då blir det säkert penicilin (lär mig aldrig hur det stavas) och det vill jag ju inte för det är ju Medeltidsdagarna i Arboga i veckan.

Hade tänkt att jag kanske skulle åka ut till pappa idag om jag orkar, ska kolla om han har någon vit skjorta som jag kan få (eller låna). Tänkte att det kanske skulle vara snygg med det till ett par svarta shorts och ett skärp i midjan :)

Nu ska jag försöka få i mig nått att äta.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0