1 kg godis

Igår fick jag 1 kg godis på 37:an och en biobiljett av Ms moster, sen fick jag pengar av hans mormor och av hans föräldrar fick jag presentkort på H&M, en gosig filt och ett par jätte söta tummvantar :) Dom är så söta och snälla dom :) Taaack! M fick julklapp han också, en whiskey av pappa. Men den skulle dom tydligen dela på vid något tillfälle. Jag tänker dock inte medverka då för fy fan vad äckligt det är med whiskey. Gav min tredje present till M imorse, skulle ha gett den igår kväll men jag somna, haha. Men han vart jätte glad iaf, det var den bästa present han hade kunnat fått sa han, så det var ju tur det :)

Nu tänkte jag plocka lite här hemma och göra mig iordning för att gå till morfar och S.


// Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0