Bubbla & Fido

Kom precis hem från Arboga, skjutsade hem farmors en kompis. Hon hade bott hos farmor ett tag och gjort henne sällskap, snällt. Farmor och hon har så roliga smeknamn som dom vart kallade när dom var yngre, jag och M låg och funderade igår vad dom kunde ha kommit ifrån. Han kom givetvis på en snuskig orsak den muppen :) Frågade dom idag varför dom kallades så men det visste dom inte ens själva, eller så ville dom inte säga det till mig ;) Nu ska jag snart gå till tandläkaren, ska ta bilder och få ett kostnadsförslag (eller vad det heter). Ska ju som sagt dra ut tänder, känns inte någe kul alls... :/ Skulle ha träffat S en stund idag också men dom var vi huset och fixade, tråkigt men snart är dom klara så då finns ju all tid i världen :) Har ändå tvätt-tid idag så då kan jag sysselsätta mig med det.


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0