Frank Wagner

Julfesten på Hemköp var skit rolig och min julklapp gick hem och alla tyckte den var jätte rolig så det var bra :) Vi åt och drack och lekte en massa lekar. Buggade lite med A också, hade bestämt mig för att aldrig mer göra det sen jag dansade med en på midsommar som sa att dansa med mig var "som att bära runt på en pansarvagn" (okej jag kanske för lite själv då). Men A var duktig så det var lätt att följa honom. Sen drog jag, A, M och C hem till B och sjöng singstar till halv tre typ. Herre gud vad roligt vi hade, även L-G och S kom förbi efter deras julbord. Något trött var jag när jag kom hem till M på natten, gungade så mycket så jag trodde ett tag att jag var på en finlandsbåt, haha.

Igår var vi hem till Ms föräldrar och åt mat och tittade i gamla skolkataloger, gud vad vi skratta. Man kan inte fatta vilka moden det har varit och vad folk verkligen har haft på sig. Sen åkte vi hem och slappa och på kvällen åkte vi till Donken och käkade mat. Det var så fullt där inne så vi tog driven och åt i bilen, haha. Lite knäppt men det var mysigt :) Tittade på den fjärde Johan Falk filmen också, M har fått mig att börja titta på dom för han tycker dom är så himla bra. Och det är dom faktiskt, men är tydligen dom tre första som är bäst och i dom är Frank Wagner med mest (min favorit) och dom hr jag ju redan sett. Får väl se, om dom är bra eller ej :)



Frank Wagner



// Frida.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt snygg! I'm in love!

2009-12-10 @ 22:49:21
URL: http://lindbergmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0