Glass i stora lass!

Har ätit mycket glass i helgen känns det som, eller iaf mer än vanligt. Och det har varit svin gott! I fredags kom M in på jobbet då övertalade jag honom att vi skulle köpa lite Ben & Jerry's glass, vilket han gick med på :) Men när jag kom hem från jobbet så somnade vi båda i soffan så det blev glass till frukost ist :)


Min och Ms frukost :)



I lördags slöade vi hela dagen, gick bara runt och mös tills det var dags att åka ner till A. Det hade snöat när vi kom ut! Så M skjutsade ner mig och B, snällt. När vi kom dit vart vi bjudna på fördrink, sen vart det mat. Vi fick fläskfilé med potatisklyftor typ och rödvinssås. Efterrätt fick vi såklart också, glass som var hur god som helst. Var vaniljglass som var mixad med polkagrisar och daim tror jag? Gott var det iaf! När vi ätit och druckit en massa (och snackat en massa skit) var det dags att åka in till Frimis. Dock var vi inställda på Strömpis först men där var det sån lång kö. Efter krogen vart det såklart grill corner och kebab, inget smakar så bra som en kebabtallrik kl 2 efter krogen. Åkte hem till M på natten, han var i "finare" form än jag så var bara att serva med vatten (som spilldes ut i hela sängen). Han och M hade suttit hemma och bastat och bubblat och druckit whiskey, kul hade dom haft iaf :)


Efterrätten :)





Ett suddigt födelsedagsbarn :)



Seg söndag som vanligt, vi kollade på film och lagade mat. Det blev kycklingfilé och klyftpotatis, smakade gudomligt bra! Givetvis vart det en massa onyttigheter som cola, godis och chips :)

Imorgon ska jag och B åka och julklappshandla sen ska jag och M ut till Ms föräldrar och äta tror jag, alltid lika trevligt :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0