I'm done!

Har nu städat, diskat och duschat. Ska åka till insamlingsstationen och slänga grejer snart sen ska jag inte göra något mer vettigt alls idag, bara slöa tills jag ska hämta pappa i natt. Så nu är både jag och lägenheten fräsch, sån skön känsla när det är städat och fint :)

M ringde nyss och tyckte jag skulle komma dit så ska bara käka upp min macka sen åka dit och titta på film :) Får jag se sen när min far vill bli hämtad, känner inte direkt för det men men.

Imr är det julfest med jobbet, fun fun fun. Extra roligt att fisen blir med :)<3

Btw så sa ännu en kund att jag och B var lika idag, är flera som frågat om vi är syskon eller släkt. Så lika är vi väl inte?


Bjuder på den.
(och nej jag har inte suddat ut A, hon var så långt in i dimman bara)




// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0