Julafton

Idag är det julafton och jag sitter just nu hemma hos farmor och vi har precis öppnat alla julklappar. Jag tycker det är så himla roligt med julklappar, både att ge och att få. Tjatade på M igår att vi skulle byta julklappar även fast det inte var julafton än och det gick han med på till slut efter lite tjat :) Jag fick en extern hårddisk på 1 TB (tydligen as mycket) som jag kan lägga in alla mina bilder och filmer på och sen fick jag en weekend till London! Wiho! Guud så glad jag blev, var en hur bra julklapp som helst :) Till honom hade jag köpt en Fred Perry tröja och sen en "upplevelse", han ska få köra en Ferrari eller Lambourgini (hur det nu stavas?), så han vart nöjd iaf. Sen ska han även få en till "sak" haha men det är en hemlis ;)

Jag har även hunnit med att jobba idag, var värsta kaoset! När klockan vart ett fick vi låsa dörrarna så att det inte kunde komma in fler folk och så fick vi säga till dom i affären att vi skulle stänga. Fattar inte, vem handlar på julafton? Okej om man har glömt nån sak så där men en del kom in och fyllde hela kundvagnar, väldigt konstigt tycker jag. Har inte haft så mycket julkänsla idag men den börjar komma mer och mer nu tror jag :) Körde upp pappa till grannen för han skulle vara tomte där, han gick med sin lilla lykta och tomtemask. Det såg så mysigt ut :) Dock var det inte lika mysigt för mig att sitta och frysa i bilen, men jag ringde M så han fick göra mig sällskap :)

Nej nu ska jag höra om vi ska åka hem snart så mamma får skjutsa hem mig till M. Har saknat honom idag så ska ge han en stor kram när jag kommer dit. Sen hade jag tydligen fått julklappar av hans föräldrar, moster och mormor och morfar :) Så det ska bli spännande att se vad dom har varit så snälla och gett mig :)

Imorgon ska vi som vanligt hem till Morfar och S och äta massa mat och byta julklappar.


// Frida.

Kommentarer
Postat av: Denise

gulliga ni är!

2009-12-24 @ 20:58:20
URL: http://denisekjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0