Julklappshandel

Idag har jag B varit in och shoppat julklappar, eller jag har gjort det. Hon var redan klar med sina så hon handlade bara kläder till sig själv :) Så nu är jag klar med mina julklappar, eller iaf nästan, har pappa kvar också. Jobbigt för han är svårast också, tror jag får dra med M in till stan så han får hjälpa mig med det. Handlade lite till mig själv ockå blir alltid så när jag inte ska ha nått själv, då hittar jag alltid nått :)

Nu ska jag fixa till mig lite, åka ut till pappa och lämna bilen sen kommer M och hämtar mig så ska vi åka ut till hans föräldrar och äta. Jag har köpt en liten julblomma till dom, tänkte att dom kunde få det när dom är så snälla och bjuder på mat plus att den var så söt så jag kunde inte låta bli :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0