Måndag

Waking up next to you,
hair tangled, stinky breath...
I nuzzle in your nook...
That is when I know I am loved the most.


Helgen har varit kall men mysig :) Har inte gjort mycket alls har varit för kallt för att gå ut men igår så var jag och M ute och letade julgran med Ms pappa P-A. Herregud vad svettig man vart när man pulsade runt i snön påpälsad upp till öronen. Jag lyckades även trilla ner i ett dike så M fick dra upp mig för att jag skulle komma på fötter igen, haha. P-A snubblade han med, haha han ramlade raklång ner i snön och inga vantar hade han heller. men gud vad vi skratta :)

Idag har jag jobbat, var så trött när jag skulle upp imorse men det var bara att kliva upp! Imorgon ska jag jobba igen trots att det är min lediga dag. Hoppas det inte blir allt för länge, för vi ska hem till mamma på kvällen och äta och fira lite jul :)


// Frida.


Kommentarer
Postat av: Amanda

snygg ros i bakgrunden

2009-12-21 @ 21:35:18
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-21 @ 21:40:54
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0