Söt-sms

Somnade om imorse efter att jag hade gått upp vid typ sex (när jag är ledig och allt!) men vaknade vid nio av det sötaste smset på länge :) Var dock så trött så jag sov en timme till innan jag orkade svara på det, haha gud vad snäll jag är. Men det där smset kommer göra min dag, I know it!

Igår följde jag med M till Marieberg, han skulle handla tavlor och grejer men det slutade med att jag var den enda som handla nått. Hittade äntligen något till julklappsbytet på lördag, jag har fuskat lite för jag skulle handla en sak på K som var blå. Men jag handlade ist flera saker som var blåa och som tillsammans bildade något på K. Haha så hoppas det blir bra. Men när vi kom ut från affären frågade jag M om han tyckte det var töntigt men då sa han bara "nu går vi inte inte igen" så vet inte om han tyckte det var lite töntigt iaf, haha. Men det är lugnt för jag är lite töntig av mig :)

Jag börjar känna mig lite snorig, är säkert M som smittat mig som han går runt och hostar och snorar. Vill verkligen inte bli sjuk det enda positiva är att jag kanske skulle få höra "apoteksmannen" säga: "Ja du låter lite täppt" igen. Haha M håller på att dö när jag härmar honom, hon tycker det är så roligt :)

Försökte nyss ringa underbara E men det passade inte att svara så ska nog ta och försöka igen nu :)


// Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0