Tjejmiddag

Åh vad jag saknar dom där riktiga tjejmiddagarna när alla åkte hem till nån som oftast var själv. Så hade alla med sig varsin stor väska, eftersom man skulle sova över (viktigt!!). Man åt alltid nått gott och enkelt som tacos eller pizza och givetvis hur mycket godis (för över 100 kr), chips och dricka som helst. Sen var man vaken hela natten och tittade på film eller snackade skit. På morgonen gick man alltid runt och bara mös i sina pyjamasar ( eller slogs under täcken och filmade det, haha) och åt frukost och väntade på att föräldrarna skulle hämta. Guuud så jag saknar den tiden!




















M skjutsade hem mig för ett tag sen när han skulle till jobbet, ska lägga mig och sova ett tag sen ska jag städa lite i lägenheten är på tiden igen. Är ju ledig idag med men imorgon jobbar jag, men då ska jag först följa med M till jobbet och sen köra hem bilen så hoppas det inte är allt för mycket snö.


// En Frida som tänker hålla i en RIKTIG tjejmiddag snart á la gymnasietiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0