Bad

Kom nyss hem efter att jag badat med pojkarna. Fredrik kom och hämta mig så åkte vi och plocka upp Tim och Gustav, dom ville åka till  Norrby så då åkte vi dit. Men när vi väl kommer dit så ändrar dom sig och vill åka till Högsjön ist så det var bara att vända och åka tillbaka. När vi kommer dit så är Emil, Åhl, Philip och Fredde där, kul :) Dom var helt galna i vattnet. Vi höll på och sköt upp varandra, Philip var bäst på det iaf. Jävlar vad jag flög :) Dom höll på och tönta sig och simmade under vattnet och tog tag i benen och jag vart lika rädd varje gång :P

Ja så nu sitter jag här, måste väl gå och duscha av mig sjövattnet. Imr blir det nog lite party hos mig, en riktig nostalgifest som dom som var förut :) Kommer bli kul, hoppas bara det är bra väder :)

Ha det bra, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0