Chiquitita?

Var på Frmis igår, var trevligt. Inte super kul kanske, men det var mer en sån där utgång när man satt och pratade med folk mest ist för att dansa. Men det är ju trevligt det med :)

Jag och Becca satt först och drack hos henne, lite senare kom Emil och Philip också. Håkan skjutsade in mig och Becca till Örebro och Philip åkte på 30-års fest.





Idag har jag inte gjort så mycket, har mått oförskämt bra idag :) Allt är på väg uppåt nu känns det som, hoppas att allt fortsätter så här. Vet inte om det bara beror på mig eller om allt bara blir bättre, tror man man måste lära sig skratta åt saker och ting och inte ta åt sig så mycket. Johanna sa nått så bra: "Om nån är sur och otrevlig mot mig så tänker jag bara, stackars människa, han måste ju må jätte dåligt eftersom han går runt och är otrevlig" Jag tycker det är bra sagt, det är synd om dem för dom förlorar själva så mycket på det.

Nu ska jag fortsätta kolla på Walk the line.

God natt!

"Men att vänner sviker är nånting man måste lära sig."  - Ja tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0