Den vart godkänd!

Wiho! Min lilla bil gick i genom besiktningen, det gjorde mig glad. Nu har jag ju bil ett tag till iaf :)

Jag och mamma var först och besiktade bilen i arboga och sen åkte vi in och uträttade lite ärenden, kan ju bara säga att arboga har det sämsta utbudet på knappar! Så nu vet ni det :P Sen åkte vi vidare in till Örebro, jag beställde min soffa så nu fattas det bara en lägenhet att ställa den i ;) Sen hitta jag till slut några knappar som passade till Håkans skjorta. Ja jag var ju lite galen ute på krogen för ett tag sen vilket slutade i att Håkans skjorta vart utan knappar ;) Men som sagt så ska jag laga den nu. Men har så förbannat ont i halsen så vet inte vart jag ska ta vägen :( Fick reda på att jag var tvungen att jobba imr iaf, 5-7. Känns skit, särskillt eftersom jag mår så här. Sen skulle vi ju in på räkafton också, känns ju inge vidare att behöva åka in själv senare när alla andra redan är där. När jag blir så här less så vill jag bara sitt hemma och tjura och tycka synd om mig själv! Usch vad jag blir trött!

Nej nu ska jag väl ta och försöka sy dit dom där knapparna!

Hejs svejs arselfejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0