Doktorn

Pratade nyss med doktorn, han gav mig en rejäl utskällning/uppläxning angående rökningen. Berättade allt som kunde hände, jag höll nästan på att börja grina. Men det är väl det jag kan behöva höra för att sluta. Så nu sa han till mig att inte röka en enda ciggarett mer så ska väl försöka hålla det, med start idag! Sen skulle han höra med Öronkliniken om jag kunde få en remiss dit så jag kan träna tillbaka min gamla röst så att jag inte kommer få ha den här föralltid.. Eller vad dom nu kan hitta för fel.

Nu ska jag gå och jobba, får väl skänka mina resterande ciggretter till nån annan eller slänga in dom i komprimatorn på jobbbet. Jag har blivit lite kär i den där komprimatorn haha, jag kan fasta och stå och titta jätte länge när den mosar kartongerna. Haha ja jag vet jag kan inte ha alla getter hemma ;)

Nej dags att sminka sig så man ser ut som folk igen!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0