En saxincident

Jag måste bara skriva och berätta om vad som hände på jobbet i fredags, haha.

Jag stod vid grönsakerna och rensade purjolök (man klipper av rötterna längst ner och "blasten" uppe). När jag står där och pysslar med mitt så kommer det en rätt så kraftig tjej som pratar i mobilen. Hon ställer sig vid vitkålen och står där och pratar. När jag ska lägga tillbaka purjplöken så råkar jag på något sätt komma åt ett vitkålshuvud så att det börjar rulla ner emot tjejen. Instinktivt så slänger jag mig efter vitkålshuvudet men tänker inte på att jag håller saxen i handen, så jag sticker den rätt i rumpan på henne! "Oj" - är det enda jag lyckas få fram och hon vänder sig om och tittar konstigt på mig. Dock tror jag att kombinationen av att saxen var stängd och hennes storlek på rumpan gjorde att det inte gick så illa som det kunde ha gått och att hon nog inte uppfattade exakt vad som hände (som tur var). Haha ja roligt är det ju så här i efterhand, lite typiskt mig att råka ut för såna där saker också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0