Fyrhjuling

Idag efter jobbet så åkte jag ut till pappa med bilen. Nutte ska titta på den imr så hoppas han kan laga den och att det inte blir allt för dyrt. Jag passade på att åka lite fyrhjuling när jag ändå var där, det är så roligt :) Men jag har bara en lten hage att åka i så det är ju inte så kul..

Ja jag kan väl passa på att säga att det blir inget jobb på Energikällan till hösten, har fått jobb på Hemköp så kände att det var ett bättre val för mig. Tråkigt bara att jag kommer sakna alla i Linde som bara den! :( Men jag får väl komma upp och hälsa på lite då och då.

I helgen blir det utgång med me_kleber, en riktig pärla det där! Hon, jag och Lisbet satt och disskuterade hur svettig och blöt osten var på frukosten, när vi prata färdigt visar det sig att Anette har lämnat telefonen kvar på bordet med en försäljare i andra änden som hört alltihop, haha. Undra vad han tänkte när han hörde:

"Vad svettig den är!"

"Ja helt blöt"

"Men det är väl för att den är så stark"

Sen när Lisbet har på kaviar på osten:

"Är du också lika äcklig?!"

Haha vi hade väldigt roligt åt det där :)

Ska kolla om det finns några roliga utlandsresor snart, är det nån som vill följa med? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0