Göran 49 år

Idag har jag jobbat, som vanligt. Gick snabbt att jobba idag, var väl för att vi hade så roligt :) Efter jobbet drog jag, mamma, Emma och Agnes direkt till Linde för att fira Göran. Vi åt smörgåstårta, mums! Sen åkte jag, Emma och Agnes hem och mamma stannade kvar.

Imorgon ska jag jobba till kl åtta, ska jobba extra åt Becca som åker till Göteborg och hälsar på Emelie :) Måste komma ihåg att ringa till doktorn imr och se om jag kan få en tid. Har inte orkat tagit tag i det där än, hatar verkligen att gå till doktorn. Ja och imr är det Denise sista dag, skit tråkigt tycker jag. Kommer bli tomt utan henne :(

I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog åka in till stan med pappa och förhoppningsvis fixa mig en ny mobil :) Hoppas, hoppas. Sen blir det ju säkert att äta och dricka nått gott nån kväll :)

Igår så var ju Emma, Anna, Daniela och Carro förbi en sväng :) Dom var ju tvungna att hämta sina grejer ;) Kul att träffa dom äntligten igen, var ju hur länge sen som helst vi sågs. Vi käkade glass och jordgubbar och snackade skit, skulle ha följt med dom till Örebro sen men jag jobbade ju tyvärr, riktigt surt..

Nu ska jag nog snart ta och hoppa ner i sängen :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0