I'm fucking hates mondays!

Jobbat idag, var riktigt stressigt hela dan. Hatar det, ska man försöka vara trevlig mot kunderna samtidigt som man sitter på nålar för att man vet hur jävla mycket man har att göra. På måndagar är det extra stressigt för då är man inte lika många som jobbar heller. Men jag överlevde den här måndagen också som alla andra måndagar.

Nu ikväll så  har jag också hunnit med att åka ut till Vesslingby och hämtat min bil som har blivit servad av Nutte. Så nu är den som ny så jag hoppas den kommer gå i genom besiktningen imr :)

I lördags var det parkfest, var först på förfest hos Anders. Det var kul :) Var mycket roligt folk där, träffade många nya människor och Anders var en bra värd. Direkt när jag kom så ville han visa runt mig i huset så lite senare fick jag mig en husesyn. Jag tycker om Anders även fast jag inte träffat honom så mycket :) Han är nog en av dom bästa killarna Daniela har träffat enligt mig iaf, hoppas dom fortsätter träffas :) Träffade även en tjej som hette Lotta på förfesten, hon kom från umeå från början så hon hade värsta härliga dialekten. Hela hon var härlig för den delen, man var glad av att bara lyssna på henne. Hon hade sån utrålning på något sätt, jag som pratar så mycket annars kunde faktiskt sitta tyst och bara lyssna :P Vart helt kär i henne, hade jag varit kille eller lebb hade jag fallit pladask för henne. Det borde finnas fler såna människor, skulle fler må bättre :)
   Sen var vi ju ut på hotellet, var rätt så kul. Roligast var väl att träffa alla människor man inte träffat på länge. Träffade ju Mia det var kul :) Haha hon var lite galen, höll på att bli påkörd när jag skulle hem för hon såg att det var jjag i bilen  och slängde sig fram :P




Tjejer taggade på parkfest.



Dagen efter, alltså söndagen, igår, var det jobb som gällde. Kände att mitt humör inte var det bästa då heller, var väl gårdagen som gjorde sig påmind några gånger antar jag. Men jag jobbade bara tre timmar så det var ju skönt :)

Sen åkte jag hem och hade hoppats få träffa Anna, men det fick jag inte! :( Fick prata med henne ist, eller enligt mamma så var det jag som pratade: "Fick Anna nått sagt överhuvudtaget" Ja jag vet jag pratar väldigt mycket, men jag har väl mycket att säga helt enkelt. Är jag tyst för en gångs skull så går det inte en lång stund innan nån frågar vad som är fel.

På tal om att prata så fick jag sms av min kära vän Maria igår. Känns tråkigt att vi inte kommer ha våra helger tillsammans längre som vi hade när vi jobbade. Kommer sakna alla våra pratstunder, vet inte hur jag skulle ha klarat mig utan dom och alla goda råd som jag fått det senaste året. Haha och alla skratten, jag glömmer aldrig "Men du han har ju jag knullat!" Kanske svårt för dom som inte vet vad det handlar om  varför det är så kul, men så fort jag tänker på det så blir jag så full i skratt. Det  där kommer jag kunna skratta åt i resten av mitt liv :)




En av dem bättre människorna.



Nu ska jag ta och titta om det är nått bra på tv. Imorgon och på onsdag är jag ledig, skönt. Hade tänkt åka in och besikta bilen och sen om den går i genom åka vidare till Örebro och beställa min soffa :) På onsdag blir det räkfrossa på Vinbäcken med jobbet, hoppas bara dom inte kommer ihåg mig från förra gången jag var där.

Ha det bra alla mina vänner och ovänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0