Sol

Idag sken solen, skönt :) Även fast jag jobbade så blir man ju på bra humör.

Igår var jag på barndop för Gabbe och Marias dotter Wilma, var ju på Vinbäcken dagen innan så var sjukt bakis.. Vet inte om det berodde på det men när vi satt i kyrkan så var jag tvungen att hålla mig så att jag inte skulle börja grina flera ggr, haha. Har blivit så känslig på senaste tiden.

Var ju ut på vinbäcken med Jocke, Tim och Gustav. Det var kul men det vart alldeles för mycket.  En kille skulle ta kort på mig och Emelie och tappade min kamera i backen så den gick sönder :( Ringde Rydan och bad han hämta mig så åkte jag runt med han tills dom andra skulle hem. Vart efterfest hos Tim men gick hem före alla andra, haha jag gick bara utan att säga nått till nån :P


Vansbrosimmaren



"ah det är Magnus"



"ah det är Magnus"



Pussa på Tim med krokig näsa, javisst



Jag och Emelie, innan min kamera pajade helt.

Imorgon jobbar jag bara till kl 16, skönt :)

Ska höra med Becca om jag ska cykla ner till henne, jag har ju nått att berätta för henne som hände igår. Att man kan bli så glad för det lilla :)

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0