spy spy spy

Kändes som det är var min gårdag gick ut på, jag gjorde ju inget annat än att spy. Vaknade vid 6 på morgonen och hade ännu mer ont i halsen en dagen före. Gick upp för att ta en alvedon, men direkt efter att jag svalt ner tabletten med ett glas vatten så kände jag hur jag började må illa och det gick inte lång stund innan jag var tvungen att springa till toaletten. Sen fortsatte det så hela dan, fick inte i mig nått alls. Försökte dricka lite vatten men 5 min senare kom det upp igen. Jag spydde säkert 10 ggr utan att överdriva, usch vad hemskt det var. Jag var så törstig, men det hjälpte inte.. Vid 8 på kvällen fick jag i mig två matskedar saltvatten, det var de första jag fick behålla på hela dagen.

Jag skulle ju ha åkt till Vinbäcken på räkfrossa med jobbet men det gick ju inte :( Jag kände mig som Madicken när hon hade hoppat ner från vedbotacket och fått hjärnskakning så hon inte kunde följa med på skolutflykten. Särskillt när jag sitter och hulkar mig och hör hur alla från jobbet går förbi för att förfesta hos Linda. Å andra sidan så var jag inte så sugen på en grogg vid det tillfället.

Eftersom jag varken ätit eller druckit något på hela dagen så var jag rätt så väck på slutet, var helt snurrig i huvudet. Mamma fick duscha mig, jag satt där i badkaret som ett litet barn. Hon var så snäll och tog hand om mig hela dagen, världens bästa mamma<3

Idag är det väl hyffsat bättre, har inte spytt nått iaf men mår fortf pyton :( Vet inte om jag kan jobba imr heller, är så tjock i halsen så får ju inte i mig nå mat,

Trevligt att läsa det här inlägget om min sjukdomsdag, haha. Typiskt mig att verkligen inte missa nån lite detalj :P

Nu ska jag slänga mig på soffan igen och se om det är nått bättre på tv nu.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0