sy

Har precis sytt dit nya knappar på Håkans skjorta så nu är den som nya igen. Just för tillfället ligger den i tvättmaskinen sen tänkte jag att jag kanske skulle ta och stryka den. Kan ju faktiskt vara snäll och göra det när det var jag som orsakade knapparnas försvinnande :)

Mår lite bättre nu så hoppas det är bättre imr. Vill så gärna göra nått kul men vet inte vad, ska iaf åka till bolaget imr och handla lite :P Måste ju svänga förbi Donken och se om dom har några lila coca-cola glas kvar för upptäckte att jag tyvärr hade två blåa glas :S förstår inte varför... jag som trodde jag hade en av varje men men hoppas dom har några kvar iaf.

Ska ta och duscha nu sen lägga mig och titta på nån film.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0