Tacos

Idag ska jag och Becca ut i Örebro, var as länge sen sist. Kommer bli skit kul hoppas och tror jag, ska ha på mig min nya klänning. Den är dock i minsta laget över brösten men det skiter jag i för den är så snygg! Och sen matchar den så  bra med mina snygga cerisa skor :) Vet dock inte om jag kommer överleva en hel utekväll i dom men har köpt i lägg och sen tänkte jag ta med mig ett par extra skor utifall :)

Becca jobbar till halv sju så jag ska dra hem till henne lite tidigare och laga tacos tills hon kommer hem, haha vi är som ett par. Vi gör typ allt tillsammans, handlar, äter. När hon var borta förra helgen kändes det jätte tomt, haha.

Nu ska jag städa på mitt rum, det ser förjävligt ut rent ut sagt. Riktigt äckligt och dammigt är det, MÅSTE verkligen ta tag i det nu. Usch!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0