uppåt

Känner att humöret är på väg uppåt nu och att jag sakta men säkert börjar friskna till( hoppas jag iaf). Vaknade dock iaf vid 5 imorse av att jag var tjock i halsen och hade ont :( Hade tänkt att jag skulle försöka fräscha till mig och städa lite på mitt rum idag om jag orkar, kanske man mår lite bättre av bara det. Måste ju sy dit knapparn också, gick inte så bra sist.

Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen vill ju göra nått men vet ju inte när jag känner mig fullt frisk igen så det visar väl sig då :)

Om 2 veckor så åker vi till Åland, ska bli skit kul! :) Har redan kollat igenom taxfreekatalogen och planerat en del inköp ;)

Nu ska jag få nått gjort :)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0