Utgång med pojkarna

Sitter hos Gustav och dricker lite vin, ska ut i Arboga sen hoppas det blir kul :) Det är jag och Tim, Gustav och Jocke. Idag har jag varit till Örebro med Emma och Pappa, skulle köpa min mobil men den var slut så dom skulle ringa när den hade kommit in igen. Hoppas snart :) Fick även en jeans-jacka/bolero (alltså en kort jeans jacka som jag har på mig kvällen till ära). Tack pappa! :) Systemet var stängt så fick även en flaska vin av min snälla pappa :) Förde iaf över abonnemanget så det står på mig nu, vuxenpoäng till mig!

Nu ska jag försöka få lite fart på killarna, Jocke och Tim tävlade nyss i vem som kunde flest postnummer utantill. Jätte kul, både är brevbärare. Jocke i Örebro och Tim i Fellingsbro.

Nej som sagt nu ska jag få fart på dom här små pojkarna.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: ida

Hoppas Tim vann!:P

2009-07-14 @ 17:00:52
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0