Varmt!

Herregud vad varmt det är! Måste ha varit den varmaste dagen hitills idag. Kändes som man skulle smälta bort när man satt i kassan, enda stället där det var skönt var i mjölkkylen där jag försökte spendera så mycket tid som möjligt.

Igår efter jobbet cyklade jag till pizzan och delade på en pizza med Anna :) Mysigt att sitta ute och snacka skit och glo på folk. Calle kom fröbi en stund och stod och prata, fick höra lite skvaller ;) Sen kom Emil, Gustav och Tim förbi och prata lite, när dom åkt bestämde sig jag och Anna för att cykla efter :) Så vi spenderade resten av kvällen på Emils gräsmatta, var tvungen att dra oss hemåt när myggen vart alldeles för jobbiga..

Nu sitter jag här och funderar på  vad jag ska hitta på att göra, vill bada så får se om Tim och dom vill bli med när dom kommer hem.

Imr ska jag jobba till halv nio sen blir det förhoppningsvis att dricka nånstans med lite fellingsbro folk, man får lite nostalgikänslor :) Hoppas vi kommer på vart vi ska vara bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0