Dålig

Jag känner att det har varit dålig uppdaterinng här på senaste tiden, får be om ursäkt för det till den lilla skaran som fakiskt läser min blogg. Jag vad har hänt då sen sist jag skrev, säkert väldigt mycket men ändå så känns det inte så. Midsommarafton var väl okej men mycket överskattat som vanligt. Vart lite mycket kanske men höll mig ändå lugn, eller ja enligt Emil så hade jag ju "värsta kåt-blicken", mer än jag visste om själv :) Käkade pizza med Becca på söndagen då kom Emil och Fredde också :) Vi satt och prata om vad alla hade gjort, dom flesta hade stora minnesluckor men jag och Becca kom ihåg nästan allt :P

Har fått den den konstiga känslan nu igen, känner mig ledsen, besviken, arg, irriterad omvartannat. Vet inte vad jag ska göra. Känner som att jag bara kastar bort dagarna. Hoppas det går över när jag börjar jobba "på riktigt" nästa vecka.

På lördag så dissar ju alla vi coola hemköpsanställda Parkfesten för att ist åka upp till Bergaby på personalfest. Först kände jag mig lite tveksam till valet men nu känner jag att kommer nog få mycket roligare där än i Linde, behöver inte tänka och oroa för en massa saker heller :S Dessutom så har jag typ bara umgåtts med Fellingsbroare på senaste tiden. Man tröttnar när man inte får nått tillbaka..

Höll mig som sagt lugn på midsommar, men ändå så fanns ju alla tankar där. Och givetvis så är det ju alltid nån som tar upp det eller frågar nått om det. Usch nu känns det värre än förut när det gäller det, känner mer och mer att det är verkligen det jag vill. Men får väl se...

Känner att det alltid blir så deppigt och känslosamt  i bloggen, var inte alls meningen. Tycker inte om när andra öppnar sig helt i sina bloggar och väner ut och in på sig själva, inte för att jag gör det men. Jag började nog med den här bloggen vid lite fel tillfälle tror jag, precis när jag var(är?) i en downperiod :S

När jag jobbade på midsommarafton, så kom dom två personer in som jg absolut inte velat träffa när jag jobbat. Båda två på samma dag. Först gick det väl helt okej, var helt inne i mitt och som tur var så var det inte i min kassa. Men sen kommer den där andra personen, jag väntar med att ta den andra kassan tills hon är andra person i andra kassan (så att hon inte byter kassa) Men när jag sätter mig i kassa så ger Becca mig värsta blicken och när jag tittar mot kön, jo vem står inte där och ger mig ett hånflin som jag tror ingen annan kan åstakomma. Som tur var så stog Anna bakom i kön annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort. Hon vet ju hur allt ligger till också, glad att du var där gumman<3 Så det var bara för mig att bita ihop, men även fast jag inte visar att det känns så känns det, ntt så fruktansvärt. Det känns som att nån hugger mig i hjärtat. Kan inte förstå hur man kan vara så elak?

Usch känner att det är mycket det som drar ner mig, även fast jag vet att jag inte ska låta mig påverkas av det så gör jag det iaf...

Nehe, ska man komma på nått vettigt att göra med den här dagen?

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0