Fredag

Sitter och funderar om jag ska ta och duscha eller inte, men jag tror jag skiter i det :P Ska ju ändå duscha håret imr så jag får vara lite äcklig idag haha. Becca har precis slutat ringde hon och sa så jag ska väl åka ner dit och kolla på film. Får se om min far vill åka hem nu eller om han ska bli hemskjutsad senare.

Igår var jag ju in till Köping för att hämta mina favorit pojkar. Alltid lika roligt, inga kan få mig att skratta så mycket som dom :) Dom är så tokiga, sjöng och gapade som bara den i bilen på väg hem. Dock vart det tystare i bilen efter att vi hade tankat, Tim och Gustav gjorde ett bra exempel på att med spriten försvinner vettet. Tim råkade ut för en liten olycka, men det gick hyffsat bra som tur va. Vet dock inte hur han mår idag men jag får hoppas på  bra :)

Har jobbat 10-17 idag, det gick bra och tiden gick fort. När jag slutade åkte jag hem och åt tacos sen hem till pappa. Han och Stefan hade druckit öl och kapat ved så fick skjutsa hem Stefan till Arboga och nu sitter jag här.

Ska väl ta och ringa till pappa nu och se hur han vill göra. Imr blir det 20-års kalas hemma hos Daniela :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0