Glas

Var in till Marieberg idag med Becca. Handlade sånt där tråkigt som man måste ha, som lotion och strumbyxor och sånt. Köpte även försenade studenpresent åt Gustav, det vart ett Lasse Åberg ölglas. Passar ju bra med ölglas till honom :) När jag var där så kunde jag inte låta bli att köpa en liten present till Linn också :) Tycker så mycket om paket, köpte även en dvdfilm till mamma. Var en sån där gammal film som utspelar sig i england på 1700/1800-talet, mamma och jag är ju fan av sånna filmer :) Den var dock nästan 5 timmar lång såg jag när jag kom hem, får väl bli att titta på den på lördag när vi ligger bakis :P

När jag kom hem hade mamma och Emma lagat grilat, riktigt gott :) Sen gick jag och mamma en sväng, men jag stannade kvar uppe i parken där det var a-lags match (Fellingsbro vann för övrigt med 3-0). Tim och Jocke var där sen kom Gustav så då gav jag honom hans present, han såg ut att bli glad så hoppas han vart nöjd med den :) Senare kom  ävenn Emil Eriksson (Fellingsbro) och Philip förbi. Satt mest och pratade istället för att titta på matchen :) Efteråt var Gustav snäll och skjutsade hem mig :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska iaf jobba på kvällen. Linda ringde idag också och frågade om jag kanske kunde jobba åt henne två dagar nästa vecka, vart lite chockad först när hon ringde kopplade inte att det var hon :P Bra om jag får jobba, känns skönt att det blir så mycket. Har ju inte ens börjat sommarjobba än, det gör jag inte förns i juli men det har blivit mycket iaf nu :)

Fick skorna och armbanden idag också, skorna var väldigt höga men vafan jag får väl lära mig gå i dom ;) Dock så syns inte mina tår helt där fram, dom är för korta och tjocka. Armbanden var bra men det ena kunde ha varit lite större, så det försökte mamma snika till sig ;) Men hon kan faktiskt få låna det ibland :)

Nu ska jag fortsätta titta på Desperate Housewives,
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0