Helgen

I lördags åkte jag till Daniela för att fira henne :) Där bjöds vi på ett riktigt kalas, mycket trevligt. Nästan hela hennes släkt var där, det var kul för tycker så mycket om dom. Dom är så lätta att vara och prata med, önskar min släkt kunde vara sån också. Sen vart det folkan det var kul :) När vi väntade på att bli hämtade stog jag och pratade med en riktigt snygg och söt polis, väldigt trevlig var han också. Dock så kände vi igen varandra för att han brukar vara med på babysimmet på badhuset med sin son och sin fru, lite jobbigt :P

Kom en kille på cykel, vi slog vad med honom om att han inte kunde gå upp på bakhjulet. När han försökte så ramla han och drog knäet ur led så ambulansen fick hämta honom. Lite otur, men där fick vi ju bevisat att han kunde ju faktiskt inte cykla på bakhjulet.

Vi kom hem till slut efter mycket om och men. Då drog jag och Daniela till lekparken med Carlsson för lite efterfest :P Haha. Det var kul :)

Dagen efter kom hela släkten in och sjöng för Daniela, haha när jag låg bredvid henne i sängen :) Sen kom det lite fler folk och grattade henne. På kvällen åkte jag och Becca först och röstade, sen drog vi till Mc Donalds och åt, mycket gott. Sen åkte vi hem till henne och gjorde inte så mycket som vanligt, flummade som vanligt :)


 

muppar
Vi muppar oss som vanligt :P

Idag har jag inte gjort så mycket än, får väl se vad jag hittar på att göra.


Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0