Jobb

Veronica ringde på eftermiddan och frågade om jag kunde stänga åt henne  för hon skulle fixa nåt, så vid sju drog jag iväg till Hemköp. Satt i kassan den sista timmen innan det stängde, hände inte så mycket. Jag och Johanna var det som stängde, det gick bra börjar få koll på det där nu. Ska öppna med Veronica på onsdag igen så jag lär mig det ordentligt med. Imr ska jag jobba åt Sebbe också, 10-19. Skönt att jag får jobba så jag får lite pengar, behöver det ju verkligen.

Har ju fått hem min kamera nu också så kan lägga upp lite bilder från saker som hänt, eller hur man ska säga :)


Jag och Sharon på sexpartyt :)



Vi smider planer för Södervall ;)




Kul, det hade vi!




Puss på min gumma!



Bästaste Sharon.



Daniela 20 år :)



Frukost på sängen av hela släkten.




Mc Donalds med kusinen :)


Bara så ni vet så heter Välling - Gruel på engelska. Kan vara bra att veta!

Ha det bra och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0