Larm

Idag när jag jobbade och skulle gå ut och kasta kartonger, så gick jag den vägen som man brukar. Tänkte inte på att trucken stog lite ivägen men när jag trycker ner handtaget och skjuter på dörren så börjar det tjuta på hela Hemköp! Givetvis så var det ju lilla jag som hade utlöst larmet, riktigt pinsamt! Haha men det var ju ingen som sagt till mig att när trucken står så där så har Andreas larmat på den dörren. Så det var ju faktiskt inte mitt fel :P

Ska jobba på midsommar fick jag reda på idag, är inte alls länge och bra betalt så det kunde man ju inte tacka nej till :)

I helgen vart det lite festande, på fredagen var vi hos Becca. Jag och Becca satt själva först sen kom PH och Rydan en stund :) På lördagen åkte vid till Guldsmedshyttan på 41-års kalas, mycke trevligt! Grillning och förfest i Danielas poolhus sen in till folkan en sväng. Det sög verkligen på folkan, fy fan vad tråkigt det var. På söndagen hade jag, Becca, Daniela och Anders ett litet Desperate Housewives marathon, mysigt :)


Fångad av en stormvind funkar ju inte om det inte blåser!



Imorgon är jag ledig vad jag vet, måste in till stan och fixa Gustavs studentpresent har ju inte gjort det än :P Ska hämta mina saker som jag beställt också, köpt armband och skor inte farligt dyrt alls :) Fick ju tvärr skicka tillbaka mina förra skor :(





 





 





Nu ska jag kolla på dokumentären som går på 5an, om en tjej som är kär i saker och har sex med dom. Hon hade vart kär i en pilbåge men nu var hon kär i Golden Gate-bron. Haha det finns verkligen folk tilll allt!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0