Måndag

Jag har aldrig tyckt om måndagar oavsett om man är ledig eller inte. Trodde jag skulle få mina grejer från H&M idag men icke sa nicke. Blir så trött vill ju ha dom nu, kan inte spåra det heller för det skickas som brev så det har ju inget kolli id.. hmm..

Måste ta och städa på mitt rum det ser förjävligt ut rent ut sagt, kläder precis överallt! Men hatar ju att städa. Dom ringde från Hemköp idag, det hade ju blivit fel med tiderna så fick ändra. Ska iaf jobba på studenten, lite synd för hade velat åkt och tittat på Gustav och Linn. Såg ju inte deras bal heller som jag hade velat se, fick nöja mig med att titta på korten.

Nehe den där städningen kanske man skulle ta tag i!

Ha det bra!

The Galway girl - den går på repeat nu, jag gillar den av nån konstig anledning. Från filmen p.s I love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0