Paket

Igår gjorde jag inte så mycket, Becca kom hit och solade typ hela dan så nu har man fått lite färg iaf :) Sen åkte jag och mamma till arboga och handlade lite och åt på Mc Donalds, åt FAKTISKT en sallad för en gångs skull ;) När jag kom hem tog jag och Becca en liten promenad i solen och åt glass. Träffade Philip så fastnade vid honom och stog och pratade. Rickardsson och Emil Finnåker kom också förbi och pratade lite, pratade om allt som hänt på midsommar och så. Sen drog jag och Becca hem till henne och Philip hem till sina föräldrar för att käka men sen kom han förbi en sväng och pratade iaf igen :)

Idag skiner solen igen, härligt! Men alla jobbar ju så det är inte så kul, så tråkigt att sola själv. Fick ett sms nu imorse, stod att jag hade ett stort paket att hämta på posten så jag ska väl kila iväg och hämta det straxt. Undra vad det kan vara? ;)

Ja så nu ska jag väl sätta fart!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0