Pappa

Sitter hos pappa, åkte hit för att ta ut Teddy för farmor har ju åkt till Åland. Var ute med han en sväng men tror inte han vill vara ute, är nog för varmt han lunkar bara efter mig hela tiden.

Sjukt varmt är det idag med, vill bada men inte själv :) Får väl se om jag hittar nån att bada med..

Kom på att igår var det två år sen jag tog mitt körkort! :D Wiho! Tänk vad tiden går fort, känns som igår kommer verkligen ihåg hur glad jag var :)

Imorgon börjar jag jobba på "riktigt" jobbar Sebbes schema i tre veckor och sen åt Malin N i två veckor. Hoppas det inte kommer bli allt för bra väder när jag jobbar. Men man ska inte klaga, ska vara glad att jag har ett jobb :)

Nej nu måste jag göra nått vettigt!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0