Regn, jobb och chaufför.

Skulle egentligen ha åkt in till stan idag och fixat present till en viss person och köpt en ny foundation till mig själv. Men imorse när alarmet ringde så kände jag verkligen inte för det. Är  ju så tråkigt att åka själv och sen ska jag ju börja jobba kl 17 idag så då skulle jag ändå känna mig lite stressad. Får väl åka in på dagen på lördag, får hitta nån som vill göra mig sällskap också.

Igår stängde jag ju på Hemköp, det gick hyffsat bra, Jenny var med och skulle lära sig också så eftersom både hon och jag är nya så tog det ju lite längre tid. Efter att jag kommit hem och ätit lite så åkte jag upp Björklida för att inhandla diverse onyttigheter. Sen åkte jag ut till Frötuna till Anna som "vaktade" gården, så vi satt och pratade och mosade i oss det jag handlat, mysigt :)

Tim ringde nyss och frågade om skjuts till Köping, så ska väl troligtvis skjutsa in dom efter jobbet. Hoppas bara vi kan ta Gustavs bil för litar inte påden lilla opeln, inte så kul att bli ståendes själv nånstans :P Så får väl se hur det blir, men kul och träffa pojkarna lite var så länge sen :(

Nu ska jag gå och duscha,

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0