Regn

Fy fan vilket tråkigt väder det är, man blir ju inte direkt på bra humör när man vaknar till det här. Fick mina H&M-grejer idag och allt passade utmärkt så jag är nöjd :) Något positivt med dagen iaf.

Ja jag vet inte vad jag ska hitta på en tråkig dag som denna, ska rensa lite kläder hade jag tänkt för det behövs! Kanske läsa lite också, just nu läser jag Självkänsla nu! av Mia Thörnblom. Har fått den av mamma, har inte hunnit så långt men än så länge är den riktigt bra. Man får sig en hel del tankeställare.

Satt och kollade på möbler och lite andra flytta hemifrån-grejer på nätet igår, känner att det börjar bli dags nu. Känns som att det kommer bli skönt ch flytta fast jag är nog allt lite rädd också, kommer nog bli ensamt. Och jag som fortf är lite mörkrädd och lättskrämd ;) Men det kommer man väl över.

Nehe om man skulle ta tag i dom där kläderna!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0