Sol och bad

Igår åkte jag och Tim till kanalen i Arboga och tittade på Gustav när han jobbade. Han jobbar som slussvakt så vi fick se när han slussande en båt, duktig var han :) Sen la vi oss för att sola och hann även med att ta ett dopp innan Gustav kom tillbaka när han slussat klart längre ner. Vi vart klar där ett tag och badade lite mer, fast jag tyckte det var lite otäckt att bada så nära slussarna, är så känslig överhuvudtaget när det gäller att bada i sjöar och sånt :P Dock är jag inte så känslig som när jag var liten och var rädd för dom svarta sträcken på bassängbotten :) På kvällen vart det MC Donalds, fick mig ett till glas så nu fattas bara två :) Sen åkte vi först hem till mig och sen hem till Gustav och mekade med min bil (eller ja, det var mest Gustav som mekade) och tittade på tv.


Den rakade slussvakten :)



 


Badpojken



Idag har jag jobbat mellan 9-16, skönt att sluta hyffsat tidigt. Imorgon blir det annorlunda då ska jag först jobba 8.30-17 sen ringde Anette och frågade om jag kunde jobba till kl 20 ist. Usch vill inte öppna imr, är första gången jag gör det själv så får väl se hur det går :S


Tycker om dig, vill alltid vara nära dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0