Söndag

Igår var det personalfest, riktigt roligt var det har inte haft så kul och skrattat så mycket på länge :) Kände att jag gjorde rätt val i att strunta i Parkfesten, särskillt efter att jag pratat med Daniela när jag kom hem på natten.

Vi var några stycken som bestämt oss för att cykla upp till Bergaby, vi hade skit kul på vägen. Nina var galen och blandade grogg i nedförsbacke på cykeln. Vi tog många pauser för att dricka, riktigt varmt var det ju ;) När  vi kom fram efter ungefär 2 timmar satt Andreas och Nettan och väntade på oss. Vi fick sätta oss och vänta på dom andra som stängde på Hemköp innan vi kunde äta. Åt grillat, sååå gott! Haha jag och Roos-Marie skulle kissa bakom huset, precis vid vägen var det, inte ens en meter ifrån men det var så öppet så vi skulle ju se om det kom en bil på långt håll. Men när jag reser mig upp och drar upp byxorna och Roos-Marie fortf sitter och kissar så kommer det en inlinesåkare förbi i full fart! Haha så pinsamt! Han bara heja och skratta lite. Senare vart det en massa lekar också, Mia var lekledare kan inte ha varit lätt att hålla ordning på oss alla :) Sebbe fick ju sina ben vaxade också, haha höll på att dö av skratt.


Nina blandar grogg



På väg...



Vätskepaus




Lekar



Vaxning av Åhls ben

Vaknade idag av att det var så varmt, har inte fått nått gjort idag har bara setat och svettats. Man kanske skulle ta sig en dusch och fräscha till sig. Hade velat åkt och badat men ringde till Tim och han var sjuk så det vart inte så :( Pratade med han en stund, hade ju ett viktigt ämne att disskutera ;)

Ska ta mig en macka nu tror jag sen måste jag duscha.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0