Stan

Kom precis hem från stan, jag och Becca var ju där. Fick lite handlat, det vart foundation, nagellack, strumpbyxor och alkohol och lite annat smått och gott :) Åkte ut till Ikea och handlade lite, såklart så fungerade inte mitt presentkort. Servern för presentkort låg tydligen nere i hela Europa, kul. Var in en sväng på Jysk också och tittade på soffan som jag vill ha. Riktigt snygg och skön är den. Becca och jag halv la oss i den, vi låg där och pratade ett tag tills vi kom på att vi fortf var i en affär, haha :)

Nu ska jag snart ta mig nått att äta innan jag ska börja jobba kl 17. Malin frågade om jag ville jobba åt henne för hon skulle färga håret på sin farmor eller nått och inte tackar man nej till pengar inte :) Fick tillbaka från skatten igår, det satt absolut inte fel! Dom gick dock direkt över till mammas konto, sitter dom kvar på mitt konto sitter dom inte där länge till ;)

Ha der bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0